Apraksts
Pirkuma pieprasījuma izbeigšana ir kāda, Iepircēja jau sistēmā izveidota pirkuma pieprasījuma datu atsaukšana (dzēšana).
Piekļūšanas nosacījumi
Pirkuma pieprasījuma izbeigšana ir pieejama tikai sistēmā reģistrētam, autorizētam sistēmas lietotājam ar lomu Iepircējs.
E-pasta paziņojumu par pirkuma pieprasījuma pārtraukšanu saņem tās organizācijas lietotāji ar lomu Piegādātājs, kuri varētu paņemt pirkuma pieprasījumu izpildei, ja tas netiktu izbeigts.
Piekļūšana
Pirkuma pieprasījuma izbeigšanu ir iespējams veikt
pasūtījuma apskatīšanas un apstrādes ekrānformā (skat. aprakstu Pasūtījuma
apskatīšana un apstrāde), izvēloties darbību pasūtījuma izbeigšanai (spiedpoga
).
Piezīme! Pasūtījumu var izbeigt tikai tad, ja tas ir statusā „Pirkuma pieprasījums”.
Piezīme! Pasūtījumu drīkst modificēt tikai tādam katalogam, kas nav arhivēts.
Izpildes scenārijs
Veicot pasūtījuma izbeigšanu, tiek izpildītas šādas darbības:
• Lietotājs ar lomu Iepircējs iniciē noteikta pirkuma pieprasījuma izbeigšanu;
• Sistēma par izvēlētā pirkuma pieprasījuma izbeigšanu attēlo brīdinājuma paziņojumu:
Paziņojums 106. Brīdinājums par pirkuma pieprasījuma izbeigšanu
§ – spiedpoga, uz kuras uzklikšķinot,
lietotājs neapstiprina pirkuma pieprasījuma dzēšanu un pasūtījuma izbeigšana
tiek atcelta.
§ – spiedpoga, uz kuras uzklikšķinot,
lietotājs apstiprina pirkuma pieprasījuma dzēšanu un sistēma dzēš izvēlēto
pirkuma pieprasījumu, attēlojot informācijas paziņojumu par veiksmīgu datu
dzēšanu.
• Pēc pirkuma pieprasījuma pārtraukšanas, lietotājam tiek attēlots Pasūtījumu saraksts (skat. aprakstu Pasūtījumu saraksta apskatīšana).
• Par pirkuma pieprasījuma izbeigšanu, visiem tiem Piegādātāja organizācijas lietotājiem (ar lomu Piegādātājs), kuri varētu paņemt pirkuma pieprasījumu izpildei, ja tas netiktu izbeigts, tiek nosūtīts e-pasta ziņojums:
Paziņojums 107. Paziņojums par pirkuma pieprasījuma izbeigšanu