Pasūtījuma izbeigšana

Apraksts

Pasūtījuma izbeigšana ir kāda pasūtījuma, kuram ir beidzies piegādes termiņš, bet piegādes nav veiktas, izbeigšana.

Piekļūšanas nosacījumi

Pasūtījuma izbeigšana ir pieejama atkarībā no pasūtījuma statusa tikai sistēmā reģistrētam, autorizētam sistēmas lietotājam ar lomu Apstiprinātājs vai Iepircējs.

Piezīme! Pasūtījumu var izbeigt tikai tad, ja tas ir statusā „Apstiprināts pasūtījums”, „Pieprasītas izmaiņas piegādes laikā” vai „Iepircēja apstiprinātas izmaiņas piegādes laikā” un tam ir pagājis piegādes termiņš.

Atbilstoši pasūtījuma statusam, kurā tas tiek noraidīts, e-pasta paziņojumu par pasūtījuma pārtraukšanu saņem Piegādātājs, Iepircējs, Apstiprinātājs, Saņēmējs, Nozares eksperts, kuram piesaistītā kataloga preces ietvertas pasūtījumā, kā arī Katalogā, kurā izveidots pasūtījums, atribūtā ‘Kontroles paziņojumu e-pasts’ norādītais adresāts.

Piekļūšana

Pasūtījuma izbeigšanu ir iespējams veikt pasūtījuma apskatīšanas un apstrādes ekrānformā (skat. aprakstu Pasūtījuma apskatīšana un apstrāde), izvēloties darbību pasūtījuma izbeigšanai (spiedpoga ).

Piezīme! Apstiprinātājs pasūtījumu var izbeigt tikai tad, ja tas ir statusā „Apstiprināts pasūtījums” vai „Iepircēja apstiprinātas izmaiņas piegādes laikā” un tam ir pagājis piegādes termiņš.

Piezīme! Iepircējs pasūtījumu var izbeigt tikai tad, ja tas ir statusā „Pieprasītas izmaiņas piegādes laikā” un tam ir pagājis piegādes termiņš.

Piezīme! Pasūtījumu drīkst modificēt tikai tādam katalogam, kas nav arhivēts.

Izpildes scenārijs

Veicot pasūtījuma izbeigšanu, tiek izpildītas šādas darbības:

     Atbilstoši pasūtījuma statusam, lietotājs ar lomu Apstiprinātājs vai Iepircējs iniciē noteikta pasūtījuma izbeigšanu;

     Sistēma par izvēlētā pasūtījuma izbeigšanu attēlo brīdinājuma paziņojumu par līguma laušanu.

§ Lietotājam neapstiprinot pasūtījuma izbeigšanu, darbība tiek atcelta.

§ Ja lietotājas apstiprina pasūtījuma izbeigšanu, pasūtījums tiek izbeigts, un sistēma maina pasūtījuma statusu uz „Izbeigts pasūtījums”.

§ Veicot pasūtījuma izbeigšanu, ir jānorāda pasūtījuma kopīgais komentārs. Ja komentārs nav norādīts, tad sistēma attēlo kļūdas paziņojumu par komentāra norādīšanas nepieciešamību:

Paziņojums 142. Kļūdas paziņojums par komentāra obligātumu

     Pēc pasūtījuma pārtraukšanas, lietotājam tiek attēlots Pasūtījumu saraksts (skat. aprakstu Pasūtījumu saraksta apskatīšana).

     Par pasūtījuma izbeigšanu, tiek nosūtīts e-pasta ziņojums:

Paziņojums 143. Paziņojums par pasūtījuma izbeigšanu

§ Ja pasūtījums tiek pārtraukts, tam esot statusā „Apstiprināts pasūtījums”, e-pasta paziņojumu par pasūtījuma pārtraukšanu saņem Piegādātājs, Iepircējs, Apstiprinātājs un Saņēmējs.

§ Ja pasūtījums tiek pārtraukts, tam esot statusā „Pieprasītas izmaiņas piegādes laikā”, e-pasta paziņojumu par pasūtījuma pārtraukšanu saņem Piegādātājs, Apstiprinātājs, Saņēmējs, Nozares eksperts, kuram piesaistītā kataloga preces ietvertas pasūtījumā, kā arī Katalogā, kurā izveidots pasūtījums, atribūtā ‘Kontroles paziņojumu e-pasts’ norādītais adresāts.

§ Ja pasūtījums tiek pārtraukts, tam esot statusā „Iepircēja apstiprinātas izmaiņas piegādes laikā”, e-pasta paziņojumu par pasūtījuma pārtraukšanu saņem Piegādātājs, Iepircējs, Saņēmējs, Nozares eksperts, kuram piesaistītā kataloga preces ietvertas pasūtījumā, kā arī Katalogā, kurā izveidots pasūtījums, atribūtā ‘Kontroles paziņojumu e-pasts’ norādītais adresāts.

E-pastā norādītais Pirkuma pieprasījuma/pasūtījuma numurs ir kā hipersaite, uz kuras uzklikšķinot tiek iniciēta pasūtījuma datu apskatīšana un apstrāde (skat. aprakstu Pasūtījuma apskatīšana un apstrāde).