|
|
|
|
Kas ir e-iepirkumu sistēmas dalībnieka administrators?
Piesakoties darbam ar Elektronisko iepirkumu sistēmu, dalībnieks pilnvaro vienu savu darbinieku kā pilnvaroto administratoru, kas dalībnieka vārdā veiks administratīvas darbības sistēmā un veidos citus sistēmas lietotājus.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Atliktā groza pamatojuma forma un Atliktā groza izveidošana skaidrojums
Pamatojums jāsagatavo un jāpievieno grozam, ja plānots, ka pēc tam tiks izveidots Atliktais grozs.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kā e-pasūtījumu apakšsistēma rēķina lētākās cenas?
Ja cena kādā preču pozīcijā ir vienāda vairākiem piegādātājiem, vai arī tā norādīta ar vairākām zīmēm aiz komata, ir paredzēta noteikta kārtība tam, kā sistēma nosaka, kuram piegādātājam novirzīt pasūtījumu.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ko grozā nozīmē ikona «šīs preces Piegādātājam pašreiz netiek sasniegts pasūtījuma minimālais limits»?
Grozā ikona nozīmē, ka šajā gadījumā, ja tiks veidots pasūtījums, sistēma iespēju robežās veiks groza optimizāciju kā rezultātā var mainīties groza kopsumma un/vai arī konkrētās preces modelis un piegādātājs.
Vairāk skat. iepircēja rokasgrāmatā.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ko darīt, ja piegādātājs atved preci, bet pasūtījums vēl nav nonācis statusā «apstiprināts pasūtījums»?
Pasūtītājs šādi piegadātas preces pieņemt nedrīkst, jo darījums sistēmā vēl nav ticis noslēgts. Ja preces, kad pasūtījums sistēmā nav ticis apstiprināts, tiek pieņemtas, preces nav iegādātas EIS ar tam atbilstošām sekām.
|
|
|