Elektronisko Iepirkumu Sistēma
Publications
Category
FA Position

Lietotāju rokasgrāmatas

23.12.2015

Lietotāju rokasgrāmatas EIS katalogu apakšsistēmai


 Interaktīvās videoapmācības
   

 

Palīgs pasūtītājiem

skatiet šeit.
 
 
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
              
 
 

 

 

              
 
  
 
 Pasūtītājiem saistošā dokumentācija
 

 

Iepircēja rokasgrāmata

Iepircējs – izmanto e-iepirkumu sistēmu, lai izvēlētos nepieciešamās preces un izveidotu pirkuma pasūtījumu.
Lai strādātu ar e-iepirkumu sistēmu, iepircējam ir nepieciešama pieredze datora un interneta lietošanā.
 
 
 
  

 

 

Apstiprinātāja rokasgrāmata

Apstiprinātājs – kontrolē Iepircēja darbu (caurskatot tā izveidoto pasūtījumu) un pasūtītāja vārdā to apstiprina. Tāpat Apstiprinātājs ar Piegādātāju vienojas par izmaiņām pasūtījumā.
Apstiprinātājam ir nepieciešama pieredze darbā ar datoru un biroja dokumentu apstrādes standarta programmatūru, kā arī pieredze interneta lietošanā.
 

 

 

Saņēmēja rokasgrāmata

Saņēmējs – izmanto e-iepirkumu sistēmu, lai uzzinātu par gaidāmajām preču piegādēm un savas organizācijas vārdā fiksētu piegādes saņemšanas faktu.
Lai strādātu ar e-iepirkumu sistēmu, Saņēmējam ir nepieciešama pieredze datora un interneta lietošanā.
 
 
 

 

 

Administratora rokasgrāmata

Pircēja administrators – izmanto e-iepirkumu sistēmu, lai uzturētu savas organizācijas sistēmas lietotāju datus.
Lai strādātu ar e-iepirkumu sistēmu,  administratoram ir nepieciešamas labas zināšanas darbā ar biroja standarta programmatūru, tāpat vēlama arī  pieredze  kādas sistēmas administrēšanā.
 
 

 

 

Rokasgrāmatas sistēmā

Lietotāju rokasgrāmatās ietvertā informācija elektroniskā formā ir pieejama sistēmā noklikšķinot uz ekrānformas augšējā labajā stūrī esošās hipersaites:


Lai lietotāja rokasgrāmata atvērtos nepieciešamajā sadaļā, satura rādītājā jāatrod  interesējošais jautājums un uz tā jāuzklikšķina.
   
 

 

Palīgs pasūtījumu izveidei

 
Videoskaidrojumu skatiet šeit.
 
 
  
 

 

 

Liela apjoma e-pasūtījumu veidošana (speciālais darījums jeb  «atliktais grozs»)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  

 

 

Jaunas Pircēja organizācijas reģistrācija, organizācijas un lietotāja profilu sagatavošana e-pasūtījumu veidošanai
 
Videoskaidrojumu skatiet šeit.
 
 
 
 
 
 
 

 

 

 
              
 
 

 

 

              
 
   
 
  Piegādātājiem saistošā dokumentācija
 

 

Piegādātāja rokasgrāmata

Piegādātājs – sistēmas lietotājs, kas savas publicē informāciju par organizācijas precēm un piedalās iepirkumu procesā. 
Piegādātājam ir jāpārzina iepirkumu terminoloģija, jāprot rīkoties ar vidējas un augstas sarežģītības datu ievadformām un ar biroja dokumentu apstrādes standarta programmatūru  
 
 

 

 

Administratora rokasgrāmata

Piegādātāja administrators – uztur savas organizācijas sistēmas lietotāju datus.
Piegādātāja administratoram, ir nepieciešamas labas zināšanas darbā ar biroja standarta programmatūru, tāpat vēlama arī  pieredze  kādas sistēmas administrēšanā.
 
 
 

 

 

Piedāvājuma izveide Atliktajam grozam jeb Speciālajam darījumam

Atliktā groza jeb speciālā darījumu  apstrāde.
 
 
 
 
 
 
 
  

 

 

Preču importa rokasgrāmata

Piegādātāja instrukcija darbam ar preču importu datnes veidā.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

Rokasgrāmatas sistēmā

Lietotāju rokasgrāmatās ietvertā informācija elektroniskā formā ir pieejama sistēmā noklikšķinot uz ekrānformas augšējā labajā stūrī esošās hipersaites:


Lai lietotāja rokasgrāmata atvērtos nepieciešamajā sadaļā, satura rādītājā jāatrod  interesējošais jautājums un uz tā jāuzklikšķina.
 
 
  Attiecīgās nozares uzraugiem saistošā dokumentācija
 

 

Nozares eksperta rokasgrāmata

Nozares eksperts – ir nozares iepirkumu organizētāja darbinieks, kuram ir piešķirtas tiesības strādāt ar e-iepirkumu sistēmu.
Nozares eksperts izmanto e-iepirkumu sistēmu, lai kontrolētu savā pārraudzībā esošās nozares iepirkumu procesu, pārskatot informāciju par precēm un iepirkumu statistiku.