Uzdevuma izveidošana

Apraksts

Jaunu uzdevumu sistēmas lietotājam uzdod sistēma automātiski, piemēram, ja lietotājam nepieciešams veikt pirkuma pieprasījuma apstrādi. Uzdevumu lietotājiem var arī manuāli uzdot administrators.

Piekļūšanas nosacījumi

Organizācijas administrators var uzdot uzdevumus savas organizācijas lietotājiem. Sistēmas administrators var uzdot uzdevumus visiem sistēmas lietotājiem.

Izpildes scenārijs

Lai administrators uzdotu uzdevumu lietotājam:

1.  Atver sistēmas lietotāja datu formu (sk. Lietotāja datu apskatīšana).

2.  Uzklikšķina spiedpogai .

3.  Aizpilda uzdevuma informāciju.

4.  Uzklikšķina spiedpogai .

Lai administrators uzdotu uzdevumu organizācijas lietotājam vai visiem noteiktas lomas lietotājiem, vai visiem organizācijas lietotājiem:

1.  Atver organizācijas datu formu (sk. Organizācijas datu apskatīšana).

2.  Uzklikšķina spiedpogai .

3.  Izvēlas noteiktu lietotāju vai lomu, vai neizpilda šos laukus, lai nosūtītu uzdevumu visiem organizācijas lietotājiem.

4.  Aizpilda uzdevuma informāciju.

5.  Uzklikšķina spiedpogai .

Lai sistēmas administrators uzdotu uzdevumu visiem sistēmas noteiktas lomas lietotājiem vai visiem sistēmas lietotājiem:

1.  Atver sadaļu „Uzturēšana” (sk. Uzturēšana).

2.  Uzklikšķina hipersaitei  Piešķirt uzdevumu.

3.  Izvēlas noteiktu lomu, vai neizpilda šo lauku, lai nosūtītu uzdevumu visiem sistēmas lietotājiem.

4.  Aizpilda uzdevuma informāciju.

5.  Uzklikšķina spiedpogai .

Ekrānformas apraksts

Ekrānforma 14. Uzdevuma izveidošana noteiktam lietotājam

Veidojot jaunu uzdevumu, norāda informāciju:

Piezīme! Ja uzdevums tiek veidots no organizācijas vai uzturēšanas sadaļas, tiek attēloti arī lauki lietotāja vai lietotāja lomas norādīšanai.

     Uzdevuma nosaukums – uzdevuma nosaukums, kas tiks attēlots uzdevumu sarakstā;

     Uzdevuma saturs – paplašināts uzdevuma apraksts;

     Izpildes termiņš – uzdevuma izpildes datums un laiks. Ja laiku nenorāda, sistēma kā uzdevuma izpildes laiku norāda 23:00;

Piezīme! Ja uzdevuma izpildes laiks norādīts šodiena, uzdevuma statuss pēc nosūtīšanas tiek noteikts ‘Steidzams’, citādi ‘Uzdots’.

     Atgādinājuma termiņš – datums un laiks, kad uzdevuma izpildītājam tiks nosūtīts atgādinājuma paziņojums par uzdoto uzdevumu;

     Atgādinājuma teksts – atgādinājuma paziņojuma teksts;

Piezīme! Jāaizpilda abi vai neviens no atgādinājuma laukiem.

     Saņemt notifikāciju par izpildi – izvēles rūtiņu atzīmē, lai uzdevuma uzdevējam sistēma nosūtītu paziņojumu, kad uzdevums tiks izpildīts vai noraidīts;

     Iekļaut saiti uz sistēmas objektu - izvēles rūtiņu atzīmē, lai uzdevumā iekļautu saiti uz sistēmas objektu;

     Saite (URL) – saite uz sistēmas objektu;

     Apraksts (attēlošanai uzdevumā) – teksts, kas uzdevuma formā tiek attēlots kā hipersaite uz sistēmas objektu.

Pieejamās darbības:

     – uzklikšķinot uzdevuma izpildītājam tiek nosūtīts paziņojums uz e-pastu, kā arī attēlots sarakstā „Sistēmas ziņojumi”. Uzdevums izpildītājam tiek attēlots sarakstā „Man uzdotie aktuālie uzdevumi”. Uzdevuma uzdevējs savus uzdotos uzdevumus var skatīt sarakstā „Mani uzdotie uzdevumi” (sk. Paziņojumi).