Apraksts
Sistēmā tiek nodrošināta iespēja veikt Pasūtījuma vēsturiskās informācijas apskatīšanu kontrolei, kas nozīmē, ka lietotājs var apskatīt izvēlēta Pasūtījuma datus, kādi tie bija iepriekš, lietotāja izvēlētajā Pasūtījuma statusā.
Piekļūšanas nosacījumi
Pasūtījuma vēsturiskās informācijas apskatīšana kontrolei ir pieejama autorizētiem sistēmas lietotājiem ar lomu Sistēmas administrators un Nozares eksperts.
Piezīme! Ja pašreizējais sistēmas lietotājs ir ar lomu Nozares eksperts, tad apskatei var tikt atvērts tikai tādas organizācijas pirkuma pieprasījums/pasūtījums, ar kuru ir kopīgs katalogs (pēc dalības nosacījuma, neņemot vērā aktivitātes periodu).
Sistēmā ir jābūt izveidotam pirkuma pieprasījumam/pasūtījumam, kuram jau ir mainījies statuss un eksistē vēsturiskie pirkuma pieprasījuma/pasūtījuma statusi (skat. aprakstu Pasūtījuma kontrole).
Piekļūšana
Pasūtījuma vēsturiskās informācijas apskatei ir iespējams piekļūt no Pasūtījuma apskates ekrānformas (skat. aprakstu Pasūtījuma kontrole), izvēloties nepieciešamo, vēsturisko pirkuma pieprasījuma/pasūtījuma statusa datumu un laiku.
Ekrānformas apraksts
Pasūtījuma vēsturiskajā informācijā attēlo pasūtījuma datus, kādi tie bija uz izvēlētā statusa uzstādīšanas brīdi:
Ekrānforma 136. Pasūtījuma vēsturiskās informācijas apskate - piemērs
Ekrānformā esošo datu aizpildījums ir tāds pats, kā skatot aktuālu pasūtījumam atbilstošajā statusā (skat. aprakstu Pasūtījuma kontrole).