Apraksts
Sistēmā tiek nodrošināta iespēja pievienot, modificēt vai dzēst pasūtījuma apstrādē iesaistīta lietotāja komentāru par noteiktu preci vai pasūtījumu kopumā, kas saistīts ar pasūtījuma izpildi.
Pasūtījumam konkrētajā pasūtījuma statusā pievienoto komentāru var rediģēt vai dzēst tikai, kamēr pasūtījumam statuss nav mainījies.
Piekļūšanas nosacījumi
Komentāra uzturēšana pasūtījumam ir pieejama tikai sistēmā reģistrētiem, autorizētiem sistēmas lietotājiem ar lomu Iepircējs, Apstiprinātājs, Saņēmējs vai Piegādātājs.
Piezīme! Lietotājs var komentēt tikai tos pirkuma pieprasījumus vai pasūtījumus, kas tam ir pieejami.
Piekļūšana
Komentāra uzturēšanu pasūtījumam ir iespējams veikt pasūtījuma apskatīšanas un apstrādes ekrānformā (skat. aprakstu Pasūtījuma apskatīšana un apstrāde), izvēloties darbību attiecīgi preču rindas komentēšanai vai visa pasūtījuma komentēšanai.
Piezīme! Darbība "Komentēt" pasūtījumam ir iespējama tikai tad, ja pasūtījums ir kādā no statusiem: "Izskatīšanā pieņemts pirkuma pieprasījums", "Daļēji apstiprināts pirkuma pieprasījums", "Pirkuma pieprasījuma apstiprinājums", "Apstiprināts pirkuma pieprasījums", "Daļēji apstiprināts pasūtījums", "Apstiprināts pasūtījums", "Pircēja pieprasītas izmaiņas piegādes laikā", "Pieprasītas izmaiņas piegādes laikā" vai "Iepircēja apstiprinātas izmaiņas piegādes laikā".
Šajos statusos komentāru var uzturēt tikai tas lietotājs, kuram ir pieejama pasūtījuma apstrāde noteiktajā statusā.
Piezīme! Pasūtījumu var komentēt tikai tādam katalogam, kas nav arhivēts.
Izpildes scenārijs
Veicot pasūtījumā iekļautas preču rindas komentēšanu vai visa pasūtījuma komentēšanu, komentāra uzturēšanas ekrānforma tiek attēlota jaunā logā, bloķējot pasūtījuma apskatīšanas un apstrādes ekrānformu, kamēr netiek veikta komentāra pievienošana, modificēšana (tajā skaitā šajā pasūtījuma iepriekš pievienota komentāra rediģēšana vai dzēšana) vai darbības atcelšana.
Ekrānformas apraksts
Ekrānforma 106. Komentāra ievade
Komentāra ievades formā tiek attēlots:
• Iepriekšējais komentārs - pēc noklusējuma attēlo tikai katras lomas lietotāja pēdējā tam pieejamā statusā pievienoto komentāru, t.i., ja lietotājam ar attiecīgo lomu tam pieejamās pēdējās statusa maiņas laikā bija iespējams pievienot komentāru, bet tas netika pievienots, tad pēc noklusējuma komentāru neattēlo.
•<<Izvērst – attiecīgā veida komentāram eksistē iepriekš veikti komentāri, kas pēc noklusējuma nav attēloti. Pēc darbības <<Izvērst veikšanas tiek attēlots pilns attiecīgais komentārs, kā arī darbība tiek nomainīta ar darbību Savērst>>, kas attiecīgi attēlo komentāru tādā veidā, kā pēc noklusējuma.
• Komentārs – daudzrindu teksta ievadlauks lietotāja komentāra pašreizējā pasūtījuma statusā norādīšanai.
Spiedpogu darbība
• Uzklikšķinot uz spiedpogas , pašreizējā statusa komentārs tiek
saglabāts attiecīgi pie konkrēta preču ieraksta zem nosaukuma vai zem visa
pasūtījuma;
• Uzklikšķinot uz spiedpogas , tiek atcelta komentāra pievienošana
konkrētai preces rindai vai pasūtījumam, vai arī ja ir atvērts esošs komentārs
rediģēšanai, izmaiņas netiek saglabātas;
• Uzklikšķinot uz spiedpogas , sistēma attēlo dzēšanas brīdinājuma
paziņojumu:
Paziņojums 116. Brīdinājuma paziņojums par statusa komentāra dzēšanu
§ Lietotājam neapstiprinot statusa
komentāra dzēšanu (uzklikšķinot uz spiedpogas ), komentāra dzēšana tiek atcelta.
§ Ja lietotājs apstiprina statusa
komentāra dzēšanu (uzklikšķinot uz spiedpogas ), tad atbilstošais komentārs pie konkrēta
preču ieraksta pašreizējā statusā vai visam pasūtījumam kopumā tiek dzēsts un
vairs netiek attēlots.
Pieejamais atbalsts
• Uzklikšķinot uz hipersaites Palīdzība, tiek atvērta elektroniska lietotāja rokasgrāmata ar atvērtu atbilstošu nodaļas aprakstu atvērtajai ekrānformai.