Apraksts
Atliktā Groza automātiska apstrāde nozīmē, tā aktualizēšanu (Groza datu atjaunošanu pirms pirkuma pieprasījuma nosūtīšanas) un pirkuma pasūtījuma izveidi. Atliktā Groza apstrāde notiek sistēmā automātiski bez lietotāja klātbūtnes visiem atliktajiem Groziem reizi diennaktī, kuriem ir pienācis pirkuma pasūtījuma izveides termiņš.
Piekļūšanas nosacījumi
Šī darbība nav pieejama sistēmas lietotājiem, jo tā notiek automātiski – tiek izsūtīti informatīvi paziņojumi ieinteresētajām pusēm uz e-pastu (skat. zemāk izpildes scenārijā).
Piekļūšana
Šī darbība nav pieejama sistēmas lietotājiem, jo tā notiek automātiski.
Izpildes scenārijs
Sistēma reizi diennaktī apstrādā visus atliktos Grozus, kam ir pienācis pasūtījuma izveides termiņš.
Piezīme! Pasūtījuma izpildes termiņu norāda sistēmas konfigurācijas parametrā SCP_BLG_BSK.
Katram atliktajam Grozam sistēma veic šādas darbības:
• sistēma veic atliktā Groza aktualizāciju, atlasot šobrīd lētākās preces no kataloga (skat. atbilstošo aprakstu);
• ja kādai no atliktā Groza rindām(precēm) ir cēlusies cena salīdzinot ar cenu, kas bija fiksēta Groza atlikšanas brīdī, tad sistēma nosūta uz e-pastu paziņojumu. Šādi paziņojumi tiek izsūtīti, sistēmas lietotājiem, kuri nav bloķēti vai dzēsti ar lomu:
§ Nozares eksperts, ja tas ir piesaistīts attiecīgā Groza atbilstošam katalogam;
§ Sistēmas administratoriem;
§ Iepircējs, ja tas ir veicis konkrētā Groza izveidi;
§ Apstiprinātājs, ja tas ir piesaistīts Iepircējam.
Paziņojums 160. E-pasta paziņojums par precēm paceltām cenām – piemērs
• ja atliktais Grozs ir tukšs, tad sistēma izveido ziņojumu, kuru nosūta visām ieinteresētajām pusēm uz e-pastu par šo faktu un dzēš Grozu. Šādi paziņojumi tiek izsūtīti, sistēmas lietotājiem, kuri nav bloķēti vai dzēsti ar lomu:
§ Iepircējs, kurš ir Groza īpašnieks;
§ Piegādātājs, kuram ir piegādātāja VV pozīcijas ar atliktā Grozā iekļautām rindām;
§ Nozares eksperts, ja tas ir piesaistīts konkrētā Groza atbilstošam katalogam;
§ Sistēmas administratoriem.
Paziņojums 161. E-pasta paziņojums par atliktā grozā neeksistējošām precēm – piemērs
• ja atliktajā Grozā pēc aktualizācijas ir piegādājamas preces, tad sistēma veido pasūtījumu(-us). (skat. aprakstu Pasūtījuma izveidošana no aktīvā groza);
• sistēma izveido papildus ziņojumu, un visām ieinteresētajām pusēm tiek nosūtīts e-pasts par atliktā Groza veiksmīgu apstrādi. Šādi paziņojumi tiek izsūtīti, sistēmas lietotājiem, kuri nav bloķēti vai dzēsti ar lomu:
§ Iepircējs, kurš ir Groza īpašnieks;
§ Piegādātājs, kuram ir piegādātāja VV pozīcijas ar atliktā Grozā iekļautām rindām;
§ Apstiprinātājs, ja tas ir piesaistīts Iepircējam.
Paziņojums 162. Par veiksmīgi apstrādātu visu atlikto grozu
Paziņojums, kurā informācija ir par veiksmīgi apstrādātu atlikto Grozu un papildus informācija par katalogā neatrastu un pirkuma pieprasījumā neiekļautu preci. Šis paziņojums tiek izsūtīts sistēmas lietotājam ar lomu Iepircējs (Groza īpašniekam):
Paziņojums 163. Par veiksmīgi apstrādātu atlikto grozu un informācija par neiekļautām precēm – piemērs
• ja Grozs pirms atlikšanas ir bijis manuāli saglabāts, tad tas atkal ir pieejams saglabāto Grozu sarakstā (skat. aprakstu Grozu saraksta apskatīšana). Šo saglabāto Grozu Iepircējam ir iespējams pēc kāda laika veidot tādu pašu atkārtoti, vai arī to papildināt.