Attālinātās pieejas atļaušana atbalstam

Apraksts

Sistēma katram sistēmas lietotājam nodrošina iespēju pieprasīt atbalstu no Sistēmas uzturētājiem, ļaujot lietotāja atbalsta darbiniekiem attālinātu pieeju saviem ekrāniem.

Piekļūšanas nosacījumi

Iespēja atļaut piekļūt saviem lietotāja ekrāniem ir pieejama visiem reģistrētiem sistēmas lietotājiem.

Piekļūšana

Atļaut pieeju saviem ekrāniem lietotājs var jebkurā ekrānformā, formas kreisajā malā aktivizējot saiti

Izpildes scenārijs

Lietotāja ekrānformas kļūst pieejamas (redzamas) lietotāju atbalsta darbiniekiem (skat. sadaļu “Atbalsta sniegšana”).

Kad atbalsts ir saņemts, ir jāspiež kreisajā malā saite  un attālināta pieeja lietotāja ekrānam tiks liegta.